شہباز شریف احساس کیش پروگرام کیا ہے اور اس سے کن لوگوں کی مدد ہو گی؟

What is Shahbaz Sharif Ehsas Cash Program and who will be eligibal on this eid?

شہباز شریف احساس کیش پروگرام احساس ایمرجنسی کیش سکیم کا ایک حصہ ہے۔ صرف وہ لوگ درخواست دے سکتے ہیں جن کی آمدنی کم ہے اور جن کے پاس زیادہ جائیداد نھیں ھے۔

احساس کیش پروگرام کیا ہے اور اس کے ذریعے کس کی مدد کی جائے گی؟
شہباز شریف احساس کیش پروگرام حال ہی میں شروع کیا گیا ایمرجنسی کیش پروگرام روپے پر مبنی ہے۔ 144 ارب۔ یہ پروگرام ان لوگوں کو مالی مدد فراہم کرے گا جن کی ملازمتیں نھیں ہیں۔
یہ پروگرام 12 ملین خاندانوں تک پہنچے گا جس میں روپے 2000 فی خاندان مختلف کیٹیگریز میں تقسیم کیے جائیں گے۔
ان میں دیہاڑی دار اور مزدور شامل ہیں۔
ثانیہ نشتر نے کہا کہ پاکستان لیبر فورس سروے کے مطابق 24 ملین افراد ایسے ہیں جو بڑی مشکل سے روزی روٹی کماتے ہیں یا تنخواہ نھیں ھے۔ ان 24 ملین افراد کا روزگار کورونا وائرس سے بری طرح متاثر ہوا ہے۔
انہوں نے کہا کہ پچھلی مردم شماری سے پتہ چلتا ہے کہ ھر گھر میں تقریباً 6.5 افراد ہیں، اس لیے ایک اندازے کے مطابق یہ تعداد ملک کی آبادی کا دو تہائی ہے یعنی 160 ملین سے زائد ایسے افراد ہیں۔ وہ یومیہ اجرت اور تنخواہوں کی شرح پر گزارہ کرتے ہیں۔

کن زمروں کے تحت مالی امداد فراہم کی جائے گی؟
ان رینکنگ میں اسپانسر شپ پروگرام کے تحت موجودہ صارفین کو 45 لاکھ روپے دیے جائیں گے۔ 2,000 ماہانہ کے علاوہ روپے اگلے چار ماہ کے لیے 1,000۔
دوسرے زمرے میں شامل ہونے والوں کو یکمشت روپے ادا کیے جائیں گے۔ 12,000 ماہانہ۔
ایس ایم ایس مہم شامل ہے۔ جس کے ذریعے لوگ 8171 پر ایس ایم ایس کر کے پروگرام میں شامل ہونے کے لیے اپنی اہلیت جان سکیں گے۔
اہل افراد کو ایس ایم ایس کے ذریعے رقم وصول کرنے کے لیے مطلع کیا جائے گا۔
قومی اور سماجی اعدادوشمار کے ذریعے تقریباً 40 لاکھ افراد اور ضلعی انتظامیہ کی مدد سے 35 لاکھ افراد کو کور کیا جائے گا۔
انہوں نے کہا کہ جن لوگوں کے ڈیٹا کی قومی سماجی و اقتصادی سروے کے ذریعے تصدیق نہیں ہو سکی انہیں ضلعی انتظامیہ سے رابطہ کرنے کو کہا جائے گا اور صرف ضلعی انتظامیہ کی طرف سے تصدیق شدہ افراد کو شامل کیا جائے گا۔ نادرہ کی مدد سے تصدیق کی جائے گی۔

یہ رقم عوام تک کیسے پہنچائی جائے گی؟
حکومت نے کہا کہ اس کے لیے ہم نے نادرا اور بینکوں سے تعاون طلب کیا ہے جس کے ذریعے لوگ بائیو میٹرک سسٹم کے تحت اپنی رقم وصول کر سکیں گے۔
حکومت نے کہا کہ پاکستان میں منظم نظام لانے اور اسے باقاعدگی سے چلانے کی ضرورت ہے۔
لیکن اسی طرح کا نظام بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام تھا جسے موجودہ حکومت میں تبدیل کر دیا گیا۔ موجودہ نظام کو نئے نظام سے بدلنا کتنا آسان یا مشکل تھا؟
اس حوالے سے حکومت کا کہنا تھا کہ سب سے پہلے یہ واضح کرنا ضروری ہے کہ بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام میں کوئی تبدیلی نہیں کی گئی۔ بی ایس پی پی پی ٹی اے اور اوگرا کی طرح ایک سرکاری ادارہ ہے۔
سرکار نے کہا کہ لوگ پریشان تھے کیونکہ انہیں لگتا تھا کہ بشپ کا نام تبدیل کر دیا گیا ہے۔ ایسی کوئی بات نہیں. پالیسی اور حکمت عملی کو سمجھنے والے جانتے ہیں کہ Sense ایک حکمت عملی کے تحت کام کر رہا ہے۔

یہ گرانٹ کی رقم کہاں سے آتی ہے؟
سرکار نے کہا کہ اس وقت انہیں ٹریلین پیکج میں سے ایک کروڑ روپے کا پیکیج کورونا ریلیف فنڈ کے ذریعے ملا تھا۔ احساس پروگرام کے لیے 144 ارب روپے۔
جس کے ذریعے 12 ملین خاندانوں کو رقم دی جارہی ہے اور نہ صرف آگاہی بلکہ دیگر متعلقہ پروگراموں کو بھی کورونا وائرس کے تناظر میں دیکھنا ہوگا۔
انہوں نے کہا، “ہمارے بلاسود قرض پروگرام کی طرح، احساس انکم پروگرام، اسکالرشپ پروگرام یا احساس اینکر اور راشن،” انہوں نے کہا۔ اب ہمیں ان تمام پروگراموں کو دوبارہ ڈیزائن کرنا ہے۔ “

اس عید پر شہباز شریف احساس کیش پروگرام 2022

عید کِیش پروگرام Shahbaz Sharif Ehsas Cash Program on

اگر آپ کو اس مضمون میں تحریری غلطی نظر آتی ہے تو براہ کرم نیچے کمنٹ کریں۔

شہباز شریف احساس کیش پروگرام کیا ہے اور اس سے کن لوگوں کی مدد ہو گی؟
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com