گھر میں کھانے کو روٹی نہیں تھی لیکن آج بیٹی نے ایک کروڑ کا بنگلہ بنا لیا۔ خوبصورت لڑکی الیزا سحر نے اپنے والدین کو غربت سے کیسے نکالا؟

There was no bread to eat in the house, but today the daughter built a bungalow worth one crore. How did the beautiful girl Eliza Sehar lift her parents out of poverty

علیزہ سحر نے اپنے والدین کو غربت سے کیسے نکالا

اس معاشرے میں صرف بیٹے ہی نہیں بیٹیاں بھی والدین کا بنیادی سہارا ہیں۔ جی ہاں، آپ نے صحیح پڑھا، آج ہم ایک ایسی بیٹی کے بارے میں بات کرنے جا رہے ہیں جس نے اپنے والدین کو غربت سے نکال کر ملین ڈالرز کے محل تک پہنچایا، آئیے اس کے بارے میں جانتے ہیں۔

یہ معصوم اور خوبصورت لڑکی کوئی غیر ملکی نہیں بلکہ پاکستانی ہے جس کا تعلق گاؤں سے ہے اور اس کا نام علیزہ سحر ہے۔ تقریباً ہر کوئی اسے جانتا ہے کیونکہ وہ فیس بک اور یوٹیوب پر طرح طرح کی ویڈیوز بناتا ہے۔ ایک وقت تھا جب بھائی کے پاس گھر میں صرف ایک موبائل فون تھا، لیکن ان کی حالت بھی زیادہ اچھی نہیں تھی۔
لیکن دوستوں نے اسے ایک ویڈیو بنانے کا مشورہ دیا کہ آپ یوٹیوب پر کام کیوں نہیں کرتے، میں نے پہلے کبھی یوٹیوب کے بارے میں نہیں سنا تھا اور جب میں نے شروع کیا تو لوگوں نے مجھے برا بھلا کہنا شروع کردیا۔ میں فکر مند تھا. والدین کی حمایت۔ اور آج نوبت یہاں تک پہنچ گئی ہے کہ والدین نے 2 کروڑ کا گھر بنایا ہے۔
اس سے پہلے کہ ہم آگے بڑھیں، ہم آپ کو بتائیں گے کہ وہ قصبے کی ثقافت کو فروغ دیتے ہیں، یعنی کبھی وہ جانوروں کی دیکھ بھال کرتے ہیں اور کبھی کھیتوں میں فصلوں کو پانی دیتے ہیں۔
اور یوں اور اب انہوں نے سائیکل چلانا بھی شروع کر دیا ہے۔ ان کے والد چوہدری محمد سعید اور والدہ دونوں کا کہنا ہے کہ جس طرح ہم اپنے بیٹوں کو سپورٹ کرتے ہیں اسی طرح ہم اپنی بیٹیوں کو بھی زندگی میں آگے بڑھنے کی ترغیب دیتے ہیں۔
اس کے علاوہ والد نے یہ بھی بتایا کہ وہ ہماری خاطر سیلون میں بھی کام کرتی تھی اور اپنے گھر میں مختلف تقریبوں میں لوگوں کو مہندی لگاتی تھی۔

Aliza Sahar vlogs latest 2022 | Aliza Sahar | Vlog of the village Aliza Sahar is a Pakistani YouTuber who mainly works in Pakistani YouTube channels.

گھر میں کھانے کو روٹی نہیں تھی لیکن آج بیٹی نے ایک کروڑ کا بنگلہ بنا لیا۔ خوبصورت لڑکی الیزا سحر نے اپنے والدین کو غربت سے کیسے نکالا؟
5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com