رمضان میں کسی بھی قسم کی جسمانی بیماری پر تخم بالنگا اور جادو کا اثر

Eggs and the effect of magic on any kind of physical illness in Ramadan

بالنگا کے بیج عام طور پر مشروبات میں استعمال ہوتے ہیں، کیونکہ یہ ٹھنڈک کا اثر رکھتا ہے اور جسم سے گرمی کو ختم کرتا ہے۔ اس کے انسانی صحت پر جادوئی اثرات مرتب ہوتے ہیں۔ اس کے استعمال سے معدے کے افعال بہتر ہوتے ہیں اور تیزابیت کم ہوتی ہے۔ درحقیقت یہ تلسی کے پودے کی ایک قسم ہے لیکن اس کے پتے قدرے کھٹے ہوتے ہیں، عموماً 4 فٹ تک ہوتے ہیں۔ اس میں موجود اومیگا تھری کھانا ہضم کرنے میں مدد دیتا ہے اور تیزابیت کو بھی ختم کرتا ہے۔ اس کے علاوہ یہ معدے اور آنتوں کو صاف کرتا ہے، نیند اور مدافعتی نظام کو بہتر بناتا ہے۔ اس کے علاوہ یہ ہائی کولیسٹرول سے بچاتا ہے اور دماغ کو طاقت دیتا ہے۔
بالنگا کا تیل جسم میں پانی کی کمی کو روکتا ہے، یہ تیل جلد کو جوان رکھتا ہے۔ اس کے علاوہ اس میں ایسے اجزا بھی پائے جاتے ہیں جو چہرے اور ہاتھوں پر بڑھتی عمر کے اثرات کو روکنے میں مدد دیتے ہیں۔ الفا لیپوٹک ایسڈ پر مشتمل ہے، جو ایک طاقتور اینٹی آکسیڈنٹ کے طور پر کام کرتا ہے، چہرے پر جھریوں اور لکیروں کو بننے سے روکتا ہے۔ بڑھاتا ہے۔ بینگن میں موجود آئرن کے بیج بالوں کو گھنے اور لمبے رکھنے کے لیے ضروری تصور کیے جاتے ہیں۔ کھانے میں بینگن کے بیجوں کا استعمال انہیں مضبوط بناتا ہے، کیونکہ ان میں کیلوریز نہیں ہوتی، اس لیے انہیں کھانے سے وزن بڑھتا ہے۔ اس میں اضافہ نہیں ہوتا۔ بالنگا کا بیج جسم میں موجود انسولین کی مقدار کو متوازن رکھتا ہے۔ یہ انسولین وزن میں اضافے اور پیٹ پر چربی کے جمع ہونے کی وجہ سے بنتی ہے۔ اس لیے اگر موٹے افراد روزانہ ایک مٹھی بالنگا کے بیج کا استعمال کریں۔
دن میں ایک بار، بالنگا کے بیج آپ کی روزانہ کیلشیم کی 18 فیصد ضرورت فراہم کرتے ہیں۔ کیلشیم ہڈیوں کو مضبوط رکھنے میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔ وہ مریض اور عام لوگ جو وزن بڑھنے سے پریشان ہیں، آج ہم آپ کو ایک ایسا نسخہ بتائیں گے، جس پر عمل کرکے آپ صرف 7 دن میں اپنی چربی پگھلا سکتے ہیں۔ یہ نسخہ لیموں سے بنایا گیا ہے جو چکنائی والے ہوتے ہیں۔ یہ گلنے کے لیے ایک بہترین پھل ہے اور اس کے استعمال سے میٹابولزم تیز ہوتا ہے اور وزن کم ہوتا ہے۔ اسے پانی میں ڈال کر صبح پانی سے باہر نکال لیں، ایک گھنٹے بعد اس میں باقی اجزاء ملا کر پیس لیں اور خوب استعمال کریں۔ وزن کم کرنے کا بہترین طریقہ۔ اللہ ہمارا حامی و ناصر ہو۔ آمین

اگر آپ کو اس مضمون میں تحریری غلطی نظر آتی ہے تو براہ کرم نیچے کمنٹ کریں۔

رمضان میں کسی بھی قسم کی جسمانی بیماری پر تخم بالنگا اور جادو کا اثر
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com