رات کو سونے سے پہلے کیلے کو اس طرح کھالیں

رات کو سونے سے پہلے کیلے کو اس طرح کھالیں.
معدے کی تیزابیت ختم ،چہرے اور آنکھوں کی چمک اور دلکشی،گنجا پن سے محفوظ

اگر آپ رات کو آچھی طرح سے سو نہیں سکتے ہیں۔ اور آپ دوائی کے استعمال سے تنگ آچکے ہیں۔
لہذا کیلے اور دار چینی سے تیار کردہ اس ترکیب کو آزمائیں۔ آپ کو اچھی رات کی نیند آئے گی۔. درمیانے درجے کا کیلا۔. ایک کپ پانی یا دودھ۔. آدھا چمچ دار چینی۔. ایک بڑا چمچ شہد۔.
رات کے وقت سونے سے پہلے تمام اجزاء کو اچھی طرح سے پیس لیں اور یہ مشروب پی لیں۔. ماہرین صحت کا کہنا ہے
کہ دودھ میں ایسے اجزاء اور معدنیات ہوتے ہیں جو دماغ کو پرسکون کرتے ہیں۔. اور رات کو دودھ پینا ہمیں رات کی اچھی نیند دیتا ہے۔. اسی طرح کیلے مجھے پوٹاشیم اور میگنیشیم جیسے معدنیات ملتے ہیں جو پٹھوں کو آرام سے بہتر نیند دیتے ہیں۔. ایک ہی وقت میں ، یہ آپ کو کیلے کے بڑے فوائد فراہم کرتا ہے۔
. کیلا دنیا کا سب سے مزیدار اور کثیر خصوصیات والا پھل ہے۔. اس میں صحت مند معدنیات شامل ہیں۔. آپ انہیں ویسے بھی کھاتے ہیں ، انہیں سمودیس میں یا پھلوں کے پیالوں کی شکل میں ، ہلکی غذا کے طور پر یا میٹھی سے لطف اندوز ہونے یا ورزش سے پہلے یا بعد میں یہ پھل ہر طرح سے توانائی کا پاور ہاؤس ہے۔. اعلی پوٹاشیم اور کم سوڈیم کی بدولت مچھلی خون میں توازن رکھتی ہے۔. ایک بڑا کیلا آپ کی روزانہ پوٹاشیم کی 10 than سے زیادہ ضرورت فراہم کرتا ہے
جس کا یہ مطلب بھی ہے کہ یہ آپ کے دل اور گردے کی صحت کو برقرار رکھتا ہے میں بھی مددگار ہوں۔. کیلے میں وٹامن اے ، وٹامن بی ، وٹامن سی ، وٹامن ڈی ، وٹامن ای ، گینڈک ، کیلشیم اور پوٹاشیم ہوتا ہے ، لہذا کیلا ہڈیوں ، دانتوں اور بالوں کے لئے انتہائی مفید ہے۔. اسے گنجا پن سے بچایا جاسکتا ہے۔. یہی وجہ ہے کہ میرے پاس آئوڈین ، پروٹین ، ناک ، فولاداور چینی بھی ہے جو کیلے جسم میں خون پیدا کرتا ہے اور وزن میں اضافے میں مدد کرتا ہے تاکہ کمزور لوگ یا وزن کم کرنے والے کیلے کھانا شروع کردیں۔ . کیلے مردوں کی بعض بیماریوں میں بھی فائدہ مند ہیں۔. کیلا طاقت میں اضافے کا سبب بنتی ہے۔. نیز ، اگر کم کیلے کھائے جائیں تو ، یہ قبض کا سبب بنتا ہے۔. لیکن اگر آپ تین یا چار کیلے بڑی مقدار میں کھاتے ہیں تو ، اس سے قبض کو دور ہوجائے گا کیلے بلڈ پریشر کے مریضوں کے ذریعہ بھی کھائے جاسکتے ہیں۔. کیلے مثانے کی جلن ، دانتوں کی بیماریوں اور گردے کی بیماری میں مفید ہیں۔. کیلے بھی کچا کھایا جاتا ہے لیکن اسے ہمیشہ پکایا جانا چاہئے۔. کیلے میں نائٹروجن کی مقدار اس کی وجہ سے ، جسم میں تناؤ اور سختی ہے۔. کیلے کھانے سے معدے کی تیزابیت ختم نہیں ہوتی ہے۔. کیلے چہرے اور آنکھوں کو ایک نئی چمک اور توجہ فراہم کرتے ہیں۔

اگر آپ کو اس مضمون میں تحریری غلطی نظر آتی ہے تو براہ کرم نیچے کمنٹ کریں۔

رات کو سونے سے پہلے کیلے کو اس طرح کھالیں
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com