کینیڈا سے جنرل قمر جاوید باجوہ کے خلاف بیان پر پاکستان کا باضابطہ احتجاج

today political news Pakistan 2022 about Canada statement against pak army bajwa

پاکستانی وزارت خارجہ نے کینیڈین ہائی کمشنر کو وزارت خارجہ میں طلب کیا اور ان سے پاکستانی آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ کے “کینیڈا کے منسوخ شدہ دورے” پر کینیڈا کے رکن پارلیمنٹ ٹام کامچ کے بیان پر تبصرہ کرنے کو کہا۔ ۔ کینیڈا نے پارلیمانی سیکرٹری دفاع برائن مے کے جواب میں باقاعدہ احتجاج درج کرایا ہے۔

دفتر خارجہ کے ترجمان نے بی بی سی کی فرحت جاوید کو تصدیق کی کہ پاکستان نے کینیڈین ہائی کمشنر کو طلب کرکے احتجاجی مراسلہ بھیجا ہے۔17 جون کو کینیڈین پارلیمنٹ سے ایک ویڈیو منظر عام پر آئی جس میں ایم پی ٹام کمچ نے کینیڈا کے وزیر دفاع سے جنرل باجوہ کے دورہ کینیڈا کے بارے میں پوچھا جو 2020 میں منسوخ کر دیا گیا تھا۔ایسا لگتا ہے کہ ٹام کمچ اس سوال کے دوران ہر طرح کے الزامات لگا رہے ہیں۔ویڈیو میں ٹام کمچ کہتے ہیں: “کینیڈا کی وزارت دفاع کی دستاویزات سے پتہ چلتا ہے کہ جنرل قمر جاوید باجوہ کے 2020 میں کینیڈا کے مجوزہ دورے کی منظوری 50،000 حکومتی ٹیکس کے ساتھ دی گئی تھی، لیکن اس دورے کی منظوری کوڈ 19 کی وجہ سے منسوخ کر دی گئی تھی۔

انہوں نے مزید کہا کہ یہ دورہ کینیڈا کے نائب وزیر خارجہ کے لیے “مناسب” تھا۔ کیا وزیر دفاع بھی متفق ہیں کہ جنرل باجوہ کے دورے پر 50000 ڈالر خرچ کرنا مناسب ہے؟
اس کے جواب میں پارلیمانی سیکرٹری دفاع برائن مے نے کہا: “میں حزب اختلاف کے رکن (ٹام کمچ) سے اتفاق کرتا ہوں کہ ایسا نہیں ہے، میں موجودہ صورتحال سے آگاہ نہیں ہوں، ساتھ بیٹھنے کی تیاری کریں۔” اورجانیے.

انہوں نے ہاؤس آف کامنز کو بتایا کہ پاکستانی حکومت پر اقلیتوں کے حقوق کے تحفظ اور امتیازی قوانین کو منسوخ کرنے کے لیے دباؤ ڈالا جانا چاہیے اور پاکستان کے لیے کینیڈین امداد انسانی حقوق کی ضمانتوں سے مشروط ہونی چاہیے۔اگست 2020 میں، انہیں سندھی فاؤنڈیشن کی جانب سے ‘جبری گمشدگیوں کے متاثرین کا بین الاقوامی دن’ کے عنوان سے منعقدہ ایک سیمینار میں مدعو کیا گیا۔

#khwab #fishindream #machli

کینیڈا سے جنرل قمر جاوید باجوہ کے خلاف بیان پر پاکستان کا باضابطہ احتجاج
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com