حضرت علی علیہ السلام کا فرمان سنیں کہ اگر آپ رات کو برتن صاف نہ کریں اور سو جائیں تو گھر میں کیا خطرناک کام ہوگا۔

Listen to the saying of Hazrat Ali (as) that if you do not clean the dishes at night and go to sleep then what will be the dangerous work in the house.

جابر بن عبداللہ رضی اللہ عنہما سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”جب تم رات کو سو جاؤ تو چراغ (لائٹ بند کر دو)بجھا دو اور دروازہ بند کر دو (بخاری، مسلم)۔ حضرت عبداللہ ابن عمرؓ فرماتے ہیں کہ حضورﷺ آگ کو جلتا نہ چھوڑیں (بخاری، مسلم) ایک اور روایت میں ہے کہ چراغ بجھاؤ، کیونکہ بعض اوقات چوہا چراغ جلاتا ہے اور گھر والوں کو جلا دیتا ہے۔
اپنے باورچی خانے کے آلات کو باقاعدگی سے صاف کرنے میں غفلت آپ کے خاندان کے لیے نقصان دہ نتائج کا سبب بن سکتی ہے۔ چونکہ باورچی خانہ وہ جگہ ہے جہاں عام طور پر کھانے کی تیاری کی جاتی ہے، اس لیے اسے صحیح طریقے سے صاف نہ کرنے کے نتیجے میں کراس آلودگی اور دیگر نقصان دہ چیزوں سے فوڈ پوائزننگ ہو سکتی ہے۔ یہ آپ کو دباؤ میں ڈال سکتا ہے خاص طور پر جب آپ کے آلات غفلت کی وجہ سے ٹوٹ گئے ہوں اور آپ کے یوٹیلیٹی اخراجات بڑھ جائیں۔
جہاں برتن ہاتھ سے دھوئے گئے تھے ان میں الرجی پیدا ہونے کا خطرہ کم تھا کیونکہ انہیں زیادہ جرثوموں کا سامنا کرنا پڑا تھا۔برتن اور بورڈ فوری طور پر دھوئے جائیں۔باورچی خانے میں صفائی ستھرائی میں بہتری آتی ہے۔ صفائی کے اعلیٰ معیارات کو برقرار رکھنا آپ کی سہولت میں کیڑوں کے حملے کے خطرے کو بھی روکتا ہے۔صفائی ستھرائی اور صحت مند ہونا ساتھ ساتھ چلتے ہیں۔ باورچی خانے کے آلات کو باقاعدگی سے صاف رکھنا اس بات کو یقینی بنانے کے لیے ضروری ہے کہ مناسب حفظان صحت کا خیال رکھا جائے۔ صحت کے بہت سے مسائل زیادہ تر غیر صفائی والے باورچی خانے کے نتیجے میں ہوتے ہیں۔باورچی خانے کی اچھی حفظان صحت کے لیے فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ یہ آلودہ کھانے کی وجہ سے ہونے والی بیماریوں کو روک سکتا ہے اور یہ باورچی خانے کے غیر صحت بخش طریقوں اور نمی کی وجہ سے کیڑوں کے انفیکشن کے امکان کو کم کر سکتا ہے.اپنے کچن کو صاف ستھرا اور منظم رکھنے سے آپ کو یہ معلوم کرنے میں مدد ملے گی کہ آپ نے کون سا کھانا ذخیرہ کیا ہے۔ چونکہ باورچی خانے کھانے کو ذخیرہ کرنے اور تیار کرنے کے بارے میں ہیں۔ اچھی طرح سے برقرار رکھنے والا باورچی خانہ ایک اچھا خیال ہوسکتا ہے۔ وہ خوراک جو پہلے ہی سڑ رہی ہے دوسرے کھانے کی خرابی کو بڑھا دے گی۔ یہ ایک غلط ترتیب پیدا کریں گے اور اس علاقے میں بیکٹیریا کی افزائش کا باعث بن سکتے ہیں۔حفاظت حادثات کو روکنے کے لیے صفائی کا ہونا بہت ضروری ہے۔ حادثات کی بہت سی مثالیں ہیں جو ہو سکتی ہیں، کچھ کو ابتدائی طبی امدادی کٹس سے ٹھیک کیا جا سکتا ہے، اور کچھ موت کا باعث بن سکتے ہیں۔ مثال کے طور پر، غلطی سے اپنے آپ کو چاقو سے کاٹنا جو غلط جگہ پر رکھا گیا تھا، فرش پر پانی اور تیل کے ٹپکنے سے آپ گر سکتے ہیں اور کچن چکنائی اور تیل والی سطحوں سے جل سکتا ہے۔ مشکل پانی تقریباً ہر گھر میں ایک مسئلہ ہے۔ یہ نہ صرف آپ کی صحت کے لیے نقصان دہ ہے بلکہ پلمبنگ، گھریلو سامان، کچن، واش روم اور ہر چیز کے لیے بھی اتنا ہی نقصان دہ ہے۔ پانی سے سختی کو دور کرنا مشکل ہے، لیکن نرم کرنے والے محلول کے استعمال سے اسے آسان بنایا جا سکتا ہے۔ کچن کی صفائی ان سب کو روک دے گی اور ہنگامی اخراجات کو بھی کم کر دے گی جو کہ اگر یہ حادثات ہوتے تو ہو سکتے تھے۔ اس حفاظت کو ہمیشہ یاد رکھیں، خاص طور پر اگر آپ باقاعدگی سے چاقو پکڑتے ہیں۔

اگر آپ کو اس مضمون میں تحریری غلطی نظر آتی ہے تو براہ کرم نیچے کمنٹ کریں۔

#khwab #fishindream #machli

Safai nisf iman hai!

pediatrics #pediatrician #childhealth #infectiousdiseases #drshahzadnaseem #lahore #pakistan #medicine #publichealth #childcare #chughtaimedicalcenter #HealthForAll #DigitalHealth #hcsm #weight #growth #development #milk #baby #fitness #healthy #peds #infant #motherhood #mommy #mommyblogger #hygiene #handwashing #sanitation

حضرت علی علیہ السلام کا فرمان سنیں کہ اگر آپ رات کو برتن صاف نہ کریں اور  سو جائیں تو گھر میں کیا خطرناک کام ہوگا۔
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com