خواتین کی بڑھتی ہوئی جنسی طلب اور خواہش

which type girls need more satisfaction with opposite

نفس پر قابو پانے کا بہترین طریقہ

بزرگوں کی عقل کی مدد کے بغیر اہل کمال کب اپنے نفس کو فتح کر سکتے ہیں؟ نفس پر قابو پانے کا بہترین طریقہ ایک بہترین سرپرست کی صحبت ہے۔ اے فن کے مالک اگر کنویں کے اندر بیٹھ کر رزق کی دعا مانگو تو رزق کب ملے گا؟اس کے پاس رزق خود بخود آتا ہے۔ تکلیف اور کوشش آپ کی بے صبری سے ہے۔ اللہ نے آپ کو ہاتھ دیا ہے۔ کچھ کام کریں، کمائیں اور اس میں کسی دوست کی مدد کریں۔ ایک شخص جو کاروبار میں قدم رکھتا ہے۔ وہ دوسرے دوستوں کی مدد کرتا ہے۔ علماء کے درمیان رہنا اور کچھ نہ کرنا انصاف کے لیے شرط نہیں ہے، یہ کام کرنے کا صحیح طریقہ ہے۔ جب تک روح دنیاوی مال و دولت کے نشے میں مست ہے۔ یاد رکھیں! کہ تیری روح نے سچائی کے پوشیدہ راز کو نہیں چُنا۔ جسمانی لذت کی گھاس چرنے والوں کو بھیڑ بکریوں کی طرح قربان کیا جاتا ہے۔ جو حق کی روشنی کو اپنے اندر جذب کر لیتا ہے۔وہ قرآن کی طرح بابرکت ہو جاتا ہے۔ دنیا میں کھانے کا یہ حال ہے کہ کم کھاؤ گے تو کوے کی طرح بھوکے رہو گے۔ اور اگر آپ بہت زیادہ کھاتے ہیں تو burping آپ کے دماغ کو بند کر دے گا۔ مستقبل سے مراد اپنی موت کو یاد کرنا ہے اور ماضی سے مراد مستقبل کے دوستوں کی موت ہے۔ اے انسان! تو ایک کیڑا ہے۔ گندگی سے بھرا ہوا. اس پر بھی تو نے اپنے غرور و تکبر سے دنیا میں ہنگامہ برپا کر رکھا ہے۔ آپ نے جسمانی لذت سے پوست پر پوست کا ڈھیر لگا دیا ہے۔ اس لیے پوست کی طرح جہنم کی آگ اور دھوئیں میں گرنے کا مستحق ہے۔ عورت ہوس میں اندھی ہو جاتی ہے۔ جب اس پر لذت کا غلبہ ہو۔کیونکہ عورت آنسو کی مانند ہے اور مرد آگ کی مانند ہے۔ کیونکہ جب کپاس کو آگ لگتی ہے۔ تو آگ لگنے سے بچنا کہاں ممکن ہے؟ اس لیے جہاں تک ہوسکے ہوس کے غلام نہ بنو یہ تمہارا گھر برباد کردے گی۔

عام طور پر، مردوں میں عورتوں کی نسبت زیادہ جنسی خواہش ہوتی ہے، جس میں ٹیسٹوسٹیرون (T) میں فرق ہوتا ہے اور ساتھ ہی ساتھ خواتین اور مردوں دونوں میں جنسی خواہشات میں فرق ہوتا ہے۔ تاہم، کچھ مطالعات میں جنسی خواہش کے مطالعہ میں ہارمونل اور سماجی یا نفسیاتی عوامل دونوں شامل کیے گئے ہیں۔ موجودہ مطالعہ نے اس بات کی نشاندہی کی کہ کس طرح تین نفسیاتی ڈومینز (جنسی تعلق، تناؤ کا مزاج، جسمانی تصویر) صحت مند بالغوں میں T اور جنسی خواہش کے درمیان تعلق سے متعلق تھے اور کیا dyadic اور تنہائی کی خواہش T کو متاثر کرتی ہے۔ پارٹنرنگ، فزیالوجی، اور ہیلتھ اسٹڈی کا، جس میں 105 مرد اور 91 خواتین سوالنامے مکمل کر رہے ہیں اور کورٹیسول اور ٹی اسیز کے لیے تھوک فراہم کر رہے ہیں۔ . T کا مثبت تعلق خواتین میں تنہائی کی خواہش سے تھا، جس میں مشت زنی کی تعدد اس لنک کو متاثر کرتی ہے۔ اس کے برعکس، T خواتین میں dyadic desirability کے ساتھ منفی طور پر منسلک تھا، لیکن صرف اس صورت میں جب کورٹیسول اور سمجھے جانے والے سماجی تناؤ کو کنٹرول کیا گیا تھا۔ پچھلے نتائج کو نقل کرتے ہوئے، مردوں میں T اور خواہش کے درمیان کوئی خاص تعلق واضح نہیں تھا، لیکن ان تجزیوں سے پتہ چلتا ہے کہ نفسیاتی اور الجھنے والے متغیرات کو کنٹرول کرنے کے بعد بھی کالعدم ایسوسی ایشن برقرار ہے۔ مردوں نے عورتوں کے مقابلے میں زیادہ خواہش ظاہر کی، لیکن T کے بجائے مشت زنی کی فریکوئنسی اس فرق کو متاثر کرتی ہے۔ نتائج پر T اور خواہش کے درمیان ظاہری روابط، T کے لیے صنفی نقطہ نظر، اور خواہش کی یکسانیت کے مفروضوں کو درپیش چیلنجز کے حوالے سے بحث کی جاتی ہے۔

ایک ساتھی کے لیے مختلف اوقات میں خواہش کی مختلف سطحوں کا ہونا معمول ہے۔ یہ خواہشات کا تصادم ہے۔ اگرچہ غیر معمولی نہیں ہے، شراکت داروں کے درمیان متضاد خواہشات تعلقات پر منفی اثر ڈال سکتی ہیں اور کچھ بحری مہارتوں کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔
غیر مطمئن جنسی خواہش کا فقدان معمول کی بات ہے۔ کیا سیکس آپ کو خوش کرتا ہے؟ کیا آپ کی ضروریات پوری ہو رہی ہیں؟ ہم میں سے اکثر ان تجربات کو دہرانے میں دلچسپی رکھتے ہوں گے جن سے ہم لطف اندوز ہوتے ہیں اور ان سے خوشی حاصل کرتے ہیں۔ یہ خود کو کسی چیز کو پسند کرنے پر مجبور کرنے کے بارے میں نہیں ہے، یہ اس صنف کو بنانے کے بارے میں ہے جس کی ہم خواہش کرنا چاہتے ہیں

خواتین کی بڑھتی ہوئی جنسی طلب اور خواہش
5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com