جس عورت کی قمیض کے گلے سے اس کی چھاتی نظرآتی ہے وہ۔۔۔ ایک بار یہ تحریر ضرور پڑھیں

Listen to the saying of Hazrat Ali (as) that if you do not clean the dishes at night and go to sleep then what will be the dangerous work in the house.

ہمارے ہاں جو مرد اور عورت طوائف کے زمرے میں آتے ہیں جس کا کسی کے ساتھ ناجائز تعلق ہے طوائف جب دعا کرتی ہے تواپنے بڑھاپے سے قبل ہی رخصت ہونے کی دعا کرتی ہے کیونکہ ہر مرد یہ چاہتا ہے کہ اس کی بیوی با حیاء اور پردہ دار ہو مگر خود اپنی نظریں اس وقت جھکاتا ہے جب اسے جوتے کے تسمے باندھنے ہوں.کچھ لوگوں کا جنازہ پہلی بار انہیں مسجد لے جاتا ہے اور کچھ عورتوں کا کفن پہلی بار انہیں پردہ کرواتا ہے مرد ہو یا عورت انسان چاہے کتنا ہی خودار اور انا پرست کیوں نہ ہو اپنے پسندیدہ شخص کے سامنے ہمیشہ ہار جاتا ہے.عورت کی محبت کسی سے پیچھے نہیں۔ وہ خوشی کی خاطر اپنی خواہشات اور عادات کو مرد کی خوشیوں کے مطابق ڈھال لیتی ہے۔ زندگی میں سمجھدار ہونے کے لیے ناکام محبت کا تجربہ بھی بہت ضروری ہے۔ عورت کو چاہیے کہ مرد کے سامنے نہ جائے اور پردہ کرے کہ اللہ ناراض نہ ہو . عورت کی قمیض کے گلے سے اس کی چھاتی نظر نیہں آنی چاہیے.اس لیے جب وہ دروازہ کھولنے یا بازار میں جائے تو وہ مناسب لباس کا انتخاب کرے۔

اگر آپ کو اس مضمون میں تحریری غلطی نظر آتی ہے تو براہ کرم نیچے کمنٹ کریں۔

#khwab #shadi #women

Safai nisf iman hai!

pediatrics #pediatrician #childhealth #infectiousdiseases #drshahzadnaseem #lahore #pakistan #medicine #publichealth #childcare #chughtaimedicalcenter #HealthForAll #DigitalHealth #hcsm #weight #growth #development #milk #baby #fitness #healthy #peds #infant #motherhood #mommy #mommyblogger #hygiene #handwashing #sanitation

جس عورت کی قمیض کے گلے سے اس کی چھاتی نظرآتی ہے وہ۔۔۔ ایک بار یہ تحریر ضرور پڑھیں
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com