تکیے کے بغیر سونے کے 5 فائدے جو آپ کے جسم کو صحت مند بنائیں گے۔

کیلے کو دہی میں ملا کر کھانے کے فوائد

تکیے کا استعمال پتھر کے زمانے سے انسان نے شروع کیا تھا اور پہلا تکیہ پتھر کا بنا ہوا تھا جو اس زمانے کے امیر لوگ ہی استعمال کرتے تھے اور یہ آج کے نرم اور پھولے ہوئے تکیے جیسا نہیں تھا جو سر کے نیچے ہوتا ہے۔ بہت سے لوگ اپنی ٹانگیں پکڑے یا دبائے بغیر سو نہیں سکتے۔
بغیر تکیے کے سونے سے ہماری صحت پر بہت سے مثبت اثرات مرتب ہوتے ہیں اور اس مضمون میں ہم ان صحت کے فوائد کا ذکر کریں گے جو تکیے کے بغیر سونے سے ہمیں حاصل ہوتے ہیں۔
کمر کے درد کو دور کریں۔
نیند کے دوران بہت سے تکیے ہمارے جسم کا توازن بگاڑ دیتے ہیں اور اگرچہ تکیے براہ راست کمر میں درد کا باعث نہیں بنتے لیکن کمر درد کی صورت میں یہ درد ضرور بڑھاتا ہے اور جب ہم بغیر تکیے کے سوتے ہیں تو یہ ہماری ریڑھ کی ہڈی کا کام کرتا ہے۔ اثر کرتا ہے ہڈی کو آرام کا موقع ملتا ہے اور جسم سو جاتا ہے۔ قدرتی پوزیشن میں جو کرنسی پر کوئی دباؤ نہیں ڈالتی اور کمر کے درد سے نجات دیتی ہے۔
گردن کے درد میں کمی
تکیے کی وجہ سے گردن کا لمبا جھکنا گردن میں درد کا باعث بنتا ہے۔ اگر تکیہ کو سر کے نیچے سے ہٹا دیا جائے تو آپ کی نیند کی حالت قدرتی ہے اور آپ کی گردن سیدھی رہتی ہے اور اس کے پٹھوں پر کوئی بوجھ نہیں پڑتا ہے۔
سر درد دور ہو سکتا ہے۔
اگر آپ کو صبح اٹھنے کے بعد سر میں درد یا ہلکا سر درد ہوتا ہے تو اس کی بڑی وجہ آپ کا تکیہ ہو سکتا ہے۔ بہت زیادہ تکیے پر سونے سے اعصاب پر بوجھ بڑھتا ہے اور سر میں دوران خون متاثر ہوتا ہے جس سے سر درد ہوتا ہے اور تکیے کے بغیر سونا۔ درد سے نجات کا سبب بنتا ہے۔
تناؤ میں کمی
اگر آپ کا تکیہ آپ کو گہری نیند نہیں لینے دے گا تو آپ بے چین رہیں گے اور اس سے جسم کے تمام اعضاء کے افعال متاثر ہوں گے اور دماغ پر دباؤ بڑھے گا کیونکہ گہری نیند آپ کو اگلے دن کے لیے تروتازہ رکھتی ہے۔ آپ کے جسم کو بڑھاتا ہے۔ کام کرنے کی صحت مند صلاحیت، اس لیے اگر آپ رات کو کثرت سے جاگتے ہیں اور جھپکی لیتے ہیں، تو اپنا تکیہ ہٹا کر سونے کی عادت ڈالیں۔
چہرے پر ایکنی۔
جب آپ تکیے پر سر رکھتے ہیں تو آپ کا چہرہ تکیے سے ڈھک جاتا ہے اور چونکہ آپ تکیے کو روزانہ نہیں دھوتے اس لیے اس پر موجود گرد و غبار اور گندگی کے جراثیم آپ کی جلد کے چھیدوں میں پھنس جاتے ہیں۔ اسے لیں اور اپنے چہرے پر کیل مہاسے اور کیل مہاسے پیدا کرنا شروع کر دیں، اس لیے اگر آپ کے چہرے پر کیل مہاسے پیدا ہو رہے ہیں تو اپنے تکیے پر غور کریں اور اسے روزانہ دھونا یا ہٹانا بہتر ہے۔
تکیے کے بغیر بال صحت مند اور گھنے ہوتے ہیں۔
اگر صبح اٹھنے کے بعد آپ کے بال خشک اور الجھ جائیں اور کنگھی کرنا مشکل ہو جائے تو بہتر ہے کہ اپنے تکیے کو فوراً ہٹا دیں کیونکہ جب آپ نیند کے دوران چہل قدمی کے لیے جاتے ہیں تو آپ کے بال تکیے سے الجھ جاتے ہیں اور وہ کمزور ہو جاتے ہیں۔ گر. یہ ٹوٹ جاتا ہے، اور تکیہ کیس آپ کے بالوں کی نمی کو چوس لیتا ہے، اور اسے خشک چھوڑ دیتا ہے۔
نوٹ: اگر آپ مندرجہ بالا طبی حالتوں میں سے کسی میں مبتلا ہیں تو اپنے ڈاکٹر سے مشورہ کریں اور تکیہ بھی ہٹا دیں کیونکہ بہت سی بیماریاں ہیں جن کا علاج ضروری ہے اور صرف چند تجاویز سے ٹھیک نہیں کیا جا سکتا۔

اگر آپ کو اس مضمون میں تحریری غلطی نظر آتی ہے تو براہ کرم نیچے کمنٹ کریں۔

تکیے کے بغیر سونے کے 5 فائدے جو آپ کے جسم کو صحت مند بنائیں گے۔
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com