اگر کوئی عورت آپ کے ساتھ ایسا کرنے لگے تو سمجھ لیجئے کہ اس کی زندگی میں کوئی اور مرد ضرور ہوگا

If a woman starts doing this to you, understand that there must be another man in her life

اسلام آباد: مرد کمزور نہیں ہوتا اور اس کی بیوی بزدل نہیں ہوتی لیکن وہ اس سے اپنی محبت کھو بیٹھتا ہے۔ ر و تا ہے ۔ لیکن وہ عورت جس سے وہ پیار کرتا ہے۔
یہاں تک کہ عورت کی آنکھ میں ایک آنسو آدمی کی حوصلہ شکنی کرتا ہے۔ لوگ کہتے ہیں کہ عورت کے آنسو کوئی بڑا ہتھیار نہیں ہیں۔ دراصل یہ مرد کی محبت ہے کہ وہ عورت کی آنکھوں میں آنسو برداشت نہیں کر پاتا اس لیے وہ اپنی محبت کی ساری کمائی صرف ایک مسکراہٹ کے لیے عورت پر ڈال دیتا ہے۔ وہ آنسوؤں کو روکنے کی پوری کوشش کرتا ہے۔ عورت جو چاہتی ہے وہ مرد یا عورت کی کمزوری نہیں بلکہ اس کی محبت کا رنگ ہے۔
تمام رنگوں میں سب سے خوبصورت۔ زندگی کی کتاب کے تمام صفحات ہمارے لیے موزوں نہیں ہیں۔ ایک عورت ہمیشہ بے سہارا نہیں ہوتی جسے کندھے کی ضرورت ہوتی ہے۔ کبھی انسان عورت کے کندھے پر سر رکھ کر اپنی آنکھوں کی خوشبو کو ہلکا کرنا چاہتا ہے۔ اور حمایت جنسی کے بارے میں نہیں بلکہ انسانی جذبات کے بارے میں ہے اور جس طرح سے ایک مرد کی طرف سے ایک کمزور عورت کی مدد کی جاتی ہے۔
اسی طرح عورت ٹوٹے ہوئے مرد کو لپیٹ سکتی ہے۔ کمزور ترین عورت بھی اس وقت دنیا کی سب سے مضبوط عورت بنتی ہے جب اسے ایک باعزت مرد عزت دیتا ہے کیونکہ عورت کو ایک باعزت مرد کی ضرورت ہوتی ہے مضبوط مرد کی نہیں۔ لاکھوں میں سے صرف ایک مرد ہے جو عورت کے لیے حساس ہے اور بدقسمتی سے عورت کبھی بھی اس مرد سے محبت نہیں کرتی اور مرد کے تلوے چاٹنا اس کے لیے اعزاز کی بات ہے۔ اگر کوئی عورت آپ کے ساتھ ایسا کرنے لگے تو سمجھ لیں کہ اس کی زندگی میں کوئی اور ہے
ہر عورت مرد کے پیسے کے لیے نہیں بکتی، کچھ شہزادیاں حساس ہوتی ہیں جنہیں زندگی کے ہر موڑ پر مرد کی وفاداری، عزت اور محبت کی ضرورت ہوتی ہے۔

تمام معلومات انٹرنیٹ سے جمع کی جاتی ہیں لہذا درستگی کی ضمانت نہیں دی جاسکتی ہے۔

اگر کوئی عورت آپ کے ساتھ ایسا کرنے لگے تو سمجھ لیجئے کہ اس کی زندگی میں کوئی اور مرد ضرور ہوگا
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com