کولیسٹرول کو کم کریں، ڈاکٹر کے مشورے پر عمل کریں اور صحت مند زندگی گزاریں۔

totkay for Cholesterol breakdown disease

بیماری چھوٹی ہو یا بڑی، یہ ہماری روزمرہ کی زندگی کو متاثر کرتی ہے اور ہم بیماری کے ساتھ ساتھ دیگر بیماریوں سے بھی متاثر ہوتے ہیں۔ اس سے آپ کو صحت مند زندگی گزارنے میں بھی مدد ملے گی۔
کولیسٹرول ایک بیماری ہے جو ہمارے جسم میں خون کی نالیوں کو متاثر کرتی ہے۔ خون گاڑھا ہو جاتا ہے اور دل کے مسائل جیسے ہائی بلڈ پریشر اور تناؤ کا سبب بن سکتا ہے۔ بس یہ ایک بیماری آپ کو بہت بری طرح متاثر کر سکتی ہے۔ ۔
کولیسٹرول ہمیشہ 20 سال کی عمر کے بعد جمع ہونا شروع ہو جاتا ہے کیونکہ وقت گزرنے کے ساتھ ساتھ آپ کا خون گاڑھا ہونا شروع ہو جاتا ہے اور آپ کے جسم میں کولیسٹرول بننا شروع ہو جاتا ہے۔
کولیسٹرول کو متوازن رکھنے کے گھریلو علاج
خشک پودینہ پاؤڈر، اجوائن، کالا زیرہ، تمام اجزاء کو باریک پیس لیں۔ ہم اسے تول کر ملا دیتے ہیں۔ اب آدھا چائے کا چمچ صبح و شام کھائیں۔ یہ پاؤڈر آپ کے خون کو پتلا کر دے گا۔ ختم ہو جائے گا۔
اگر آپ کولیسٹرول کی دوائی استعمال کرتے ہیں تو اس پاؤڈر کو دوائی کے ساتھ استعمال کر سکتے ہیں۔ وہ لوگ بھی جن کے پاس کولیسٹرول نہیں ہے، لیکن وہ اس کا شکار نہیں ہونا چاہتے اور فٹ رہنا چاہتے ہیں۔ آپ لاحقے استعمال کرکے فٹ رہ سکتے ہیں۔
ایسے نوجوانوں کو خشک پودینہ پاؤڈر، اجوائن اور کالا زیرہ پاؤڈر پینے کی عادت ڈالیں اور روزانہ ایک چائے کا چمچ پانی میں ملا کر پی لیں صحت مند زندگی گزارنے کے لیے۔

کولیسٹرول کو کم کریں، ڈاکٹر کے مشورے پر عمل کریں اور صحت مند زندگی گزاریں۔
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com